الصفحة الرئيسية / اخبار عاجلة / حسام حبيب يلقى طلقات رصاص على شيرين عبدالوهاب

حسام حبيب يلقى طلقات رصاص على شيرين عبدالوهاب

تحدثت الفنانة شيرين عبد الوهاب عن واقعة توجيه طليقها الفنان حسام حبيب طلقات رصاص عليها في الاستوديو، الكائن بمنزلها الخاص
وقالت شيرين عبد الوهاب، خلال مكالمة هاتفية عبر برنامج كلمة أخيرة الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي: عيالي في آخر يوم كانوا هيتضربوا بالرصاص، وكنا قاعدين في الأوضة بتاعت الاستوديو، فماسك العلبة اللي فيها رصاص وراح مديني رصاصة، وقالي خدي دي مني ليكي هدية، يمين بالله ده اللي حصل معايا.
وأضافت شيرين: حسام حبيب كان موجود في البيت عشان بنخلص شغلنا في الاستوديو، وشغلنا مش بيخلص في 3 و4 ساعات، وأنا اللي غلطانة إني دخلته بيتي، وحقكوا عليا وآسفة وبعتذر للناس اللي كدبت عليهم، وأكيد في حياتكم مشاكل أهم مني ومن جوازتي السودة.

وتابعت شيرين عبد الوهاب: طلعت أقولكم حقكوا عليا، وهتعب عشان أرجع تاني شيرين اللي أنا ضيعتها عشان خاطر حب للأسف عمره ما كان حب ده كان ضحك، ده واحد كان عنده 3 كلمات مش بيقول غيرهم آيات المنافق الثلاث إذا أؤتمن خان وإذا حدث كذب وإذا خاصم فجر.. أقسم بالله ما بيعمل غير التلاتة دول.

وكشفت المطربة تعرضها للتنمر من حسام حبيب، قائلة: بعد ما عمل كل ده ألاقيه بيتهمني ويتنمر عليا، ويقولي تخنتي وبقيتي شبه أمك، وأنا عاوز واحدة أتباهى بيها قدام الناس تبقى حلوة ورفيعة وكلام من ده، بخلاف الخناقات التي تعرضت فيها للضرب والسحل على الأرض وشتيمة، عمر ما في إنسانة تقلبها على نفسها.
وواصلت الفنانة حديثها قائلة: لما تم طلاقي رجعت له وأديته فرصة أخرى بشروط، وأن يكون مختلف عن بيت الزوجية، وألا يتعرض البنات لحالة نفسية سيئة، وكان بيتردد على بيتي عشان فيه استوديو تحت البيت وقتها وبينا شغل، وحاولت أهيأ البنات إنه لا زال موجود لحد ما تلاشت الوعود مجددًا، ورجعت المشاكل وقلة الأدب ترجع بلا سبب.

شاهد أيضاً

تفاصيل جديدة في واقعة سقوط صيدلي من إحدى العقارات

كشفت التحريات الأولية، في واقعة سقوط صيدلي من الطابق الخامس ويدعى ولاء زايد، تفاصيل جديدة، …

مرتضى منصور يقرر منع دخول لاعب الزمالك السابق هو وأسرته من دخول النادي

قرر المستشار مرتضى منصور، منع أسرة أمير عبد العزيز لاعب الفريق السابق، من دخول نادي …

صرصار يعلق على هجوم والده على الفنان سعيد صالح

علق الفنان مراد فكري صادق، على الهجوم الذي تعرض له والده الفنان فكري صادق، بعد …

الرئيس الأمريكي جو بايدن يعيد نفس تصريحاته قبل الغزو الروسي ل أوكرانيا مرة أخرى حول الهجوم الصيني ل تايوان

أكد الرئيس الأمريكي جو بايدن أن بلاده ستدافع عن تايوان، في حال تعرضت لغزو عسكري …

قاتلة أطفالها من زوجها العرفي تفجر مفاجأة خلال التحقيقات

فجرت قاتلة رضيعتيها بوضع السم لهما في ببرونات الرضاعة مفاجأة كبيرة خلال التحقيق معها؛ إذ …